Powrót

FAQ

LOTOS Biznes

Poradnik - Bezpieczne hasło


W czasach powszechnego korzystania z internetu - bankowości internetowej, internetowych BOK, serwisów społecznościowych, sklepów internetowych należy zwrócić szczególna uwagę ma kwestię bezpieczeństwa haseł. Poniżej podajemy kilka wskazówek, które powinny pomóc zminimalizować ryzyko nieautoryzowanego dostępu na Państwa danych:

  1. Nikomu i nigdy nie udostępniaj swoich haseł
  2. Nadaj unikatowe hasło dla każdego ze swoich kont (w przypadku wycieku danych z jednego z serwisów - pozostałe będą bezpieczne)
  3. Unikatowość hasła polega na tym, że:
    1. składa się z co najmniej 8 znaków, zawiera małe i wielkie litery oraz cyfry lub znaki specjalne (!@#$%^&*) – przykładowo: MPR4al!pW@
    2. nie zawiera popularnych słów/zwrotów
    3. nie zawiera haseł „z klawiatury” np. qwertY, 5432!qaz, 123abc lub 1111
    4. nie zawiera imion, nazwisk, dat, miejsc urodzenia, nazwy miesięcy i innych łatwo przewidywalnych rzeczy
    5. dobrą praktyka jest zmiana hasła nie rzadziej niż co 30 dni.
  4. Korzystaj z bezpiecznego managera haseł, co pozwoli Ci na przechowywanie wszystkich haseł w jednym miejscu
  5. Nie zapisuj haseł w przeglądarce internetowej
  6. Nie podawaj swojego hasła, jeśli nie ufasz sieci z której w danym momencie korzystasz

Instrukcja logowania

  1. Wpisz pięciocyfrowy numer umowy.
  2. Wpisz "Login" i "Hasło" w odpowiednie pola.
  3. Kliknij klawisz "Zaloguj się".
  4. Jeśli nie pamiętasz hasła wypełnij pola Nr umowy i Login i kliknij „Przypomnienie hasła" - postępuj zgodnie z dalszymi instrukcjami.
  5. Jeśli zmianie uległ adres e-mail do WWW, wyślij zgłoszenie o tytule „Nowy adres e-mail do WWW” na adres aktualizacje@lotosbiznes.pl.
  6. W przypadkach kiedy nie udaje się odzyskać dostępu do WWW, mimo postępowania zgodnie z instrukcją – prosimy o przesłanie e-maila o tytule „Problem z dostępem do WWW” – zawierającej dokładny opis problemu na adres aktualizacje@lotosbiznes.pl.

  7. Uwaga: w obu ostatnich przypadkach, ważne jest, aby e-mail został wysłany z adresu e-mail właściciela lub osoby zarządzającej firmą (wskazanej przez właściciela zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy).

Zamówienie karty

  1. Należy wejść na zakładkę „Moje karty", a następnie kliknąć „Zamów kartę".
  2. W formularzu należy wybrać parametry kart i kliknąć „Wyślij zamówienie".
  3. Aby zamówić większą ilość podobnych kart, po wypełnieniu formularza należy kliknąć „Wyślij zamówienie i zamów podobną".
  4. Aby sprawdzić status zamówienia, należy z zakładki „Moje karty" wejść do „Historii operacji."

Blokada karty

  1. Należy wejść na zakładkę „Moje karty".
  2. Kliknąć na liście odpowiednią kartę, co spowoduje wejście na szczegóły karty i wybrać odpowiednią opcję blokady.

Powiadomienia SMS / email

Uruchomiliśmy nowy system powiadamiania naszych Klientów o istotnych zdarzeniach dot. realizacji umowy LOTOS Biznes.
Komunikaty wysyłamy za pośrednictwem SMS i e-mail.
Informujemy o sprawach operacyjnych (np. uruchomienie/zamknięcie stacji, serwisie systemu, itp.), finansowych (np. przekroczenia progów limitu, wykorzystania limitów kart, wykonania transakcji), marketingowych (np. nowa oferta gastronomiczna).
Aby otrzymać wybrane komunikaty, sięgnij po nowy załącznik nr 2 do umowy dostępny na stronie:
http://www.lotos.pl/142/dla_kierowcy/karty_paliwowe_lotos_biznes/do_pobrania

Informacje o programie Tankuj NAJtaniej

Dla kogo przeznaczony jest program Tankuj NAJtaniej?

Program skierowany jest do wszystkich małych i średnich firm, które należność za paliwa chcą regulować gotówką lub kartą płatniczą bezpośrednio po dokonaniu zakupu na stacji. Dzięki posiadaniu karty gotówkowej LOTOS Biznes firmy mogą robić zakupy w sieci stacji LOTOS korzystając z atrakcyjnych rabatów. Za wszystkie zakupy wystawimy jedną fakturę zbiorczą.

Jakie są korzyści?

  • Rabat na paliwa stadard 7 gr/litr
  • Rabat na paliwa Dynamic 12 gr/litr
  • Rabat na gaz LPG 6 gr/litr
  • Rabat na myjnię, płyn do spryskiwaczy, Ad Blue 10%
  • Prezent powitalny – 200 punktów Navigator
  • Zbiorcze fakturowanie – jedna efaktura z całej sieci Lotos
  • Bezpłatne dostęp do portalu www Klienta: historia transakcji, zamawianie kart, możliwość aktualizacji danych firmy
  • Bez opłat i minimalnego limitu zakupu paliwa
  • Łatwa i szybka rejestracja on-line
  • Karta obsługiwana w aplikacji LOTOS Pay&Go

Jak otrzymać kartę?

Zarejestruj się on-line https://www.lotosbiznes.pl/klient/TANKUJNAJTANIEJ
Karty wyślemy pocztą na adres siedziby Twojej Firmy

Ile kosztuje karta?

Karty wydajemy bezpłatnie. Również duplikaty kart i karty dodatkowe do konta są wydawane bezpłatnie.

Mam już karty gotówkowe LOTOS Biznes w jaki sposób mogę zarządzać swoim kontem LOTOS Biznes?

Zaloguj się https://www.lotosbiznes.pl/klient/

W strefie logowania:
  1. zarządzanie danymi firmy i osób kontaktowych
  2. zamawianie i blokowanie kart
  3. włączanie usług dodatkowych
  4. dostęp do historii transakcji oraz faktur

Kiedy mogę korzystać z karty?

Wysyłane przez nas karty są aktywne i gotowe do użycia na stacji. Kartę możesz również dodać do aplikacji LOTOS Pay&Go i płacić za paliwo przy dystrybutorze. Przy pierwszej transakcji na stacji konieczna jest zmiana kodu PIN karty. Nasi kasjerzy chętnie pomogą przy pierwszym użyciu karty.

Gdzie jest akceptowana gotówkowa karta LOTOS Biznes?

Na wszystkich stacjach paliwowych LOTOS. Listę stacji znajdziesz tutaj: https://www.lotos.pl/25/dla_kierowcy/stacje_lotos oraz w aplikacji LOTOS Pay&Go

Kiedy otrzymam fakturę zbiorczą?

W czasie rejestracji zdecydujesz jak często chcesz otrzymywać od nas faktury zbiorcze. Fakturę wystawiamy do 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. Pamiętaj, jeżeli wybrałeś 1 fakturę zbiorczą w miesiącu, pierwszą fakturę otrzymasz do 7 dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego.

Potwierdź zmianę statusu karty